Продавець ТОВ «ВІВА АГРО ТЕК» розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
26 відгуків

Добрый день! Мы примем ваш заказ в ближайший рабочий день. Удачных выходных!

+380 (44) 290-41-27
+380 (97) 979-55-00
+380 (95) 204-38-00
вул. Січових Стрільців 77, офіс 336-338, Київ, Україна
Одноразова упаковка
Кошик

Роль упаковки при виборі товару. Погляд споживача.

Роль упаковки при виборі товару. Погляд споживача.

Незалежно від того, по який бік прилавка ви знаходитесь, ви напевно замислювалися наскільки важлива упаковка товару. Серед багатьох постачальників різної продукції побутує думка, що сам товар та його якість набагато важливіше, ніж те, як він упакований. І з цим важко не погодитися, адже метою покупки є саме продукт. Однак, упаковка може зіграти вирішальну роль в успіх або провал продажів. Адже різниця в якості товару незначна, а до красивої і зручної упаковки руки самі тягнуться.

Отже, навіщо ж потрібна упаковка?

 

Функціональне призначення

Першочерговим завданням пакування є захист товару від пошкодження. Упаковка захищає продукт не тільки під час транспортування, а також запобігає пошкодження, коли товар вже виявляється на полицях супермаркетів. Більшість товарів мають на увазі певну форму упаковки. Наприклад, салат в кулінарії повинен бути спочатку упакований в ланч бокс або харчової контейнер, курка - в лоток. Таким чином, покупцю не складе праці підійти до прилавка та взяти товар, який сподобався.

Привабливість

Упаковка товару найчастіше є тим фактором, який привертає погляд покупця і виділяє товар з подібних, представлених в супермаркеті. З власного досвіду можу сказати, що обов'язково зверну увагу на продукт, який виділяється на тлі інших подібних товарів. Саме тому провідні компанії проводять численні дослідження, щоб знайти найбільш оптимальні колірні рішення, дизайн і типи упаковки, які стануть більш привабливими для їх цільової аудиторії.

Ухвалення рішення про покупку

На упаковці вказується склад продукту, вміст калорій, енергетична цінність, часто описуються його корисні властивості. Дана інформація може сприяти збільшенню продажів, так як потенційні покупці отримують всю інформацію, необхідну для ухвалення рішення про покупку. Основною метою інформації, зазначеної на упаковці, є донести до споживача всю інформацію, що цікавить його, і таким чином спонукати його придбати товар не звертаючись за консультацією до співробітників магазину.

Відмінна риса

Упаковка також допомагає споживачам відрізняти один бренд від іншого. На упаковці, як правило, відображається назва компанії, логотип і фірмові кольори, що допомагає покупцям ідентифікувати продукт серед продуктів компаній-конкурентів на полицях магазинів.

Зручність

Упаковка повинна бути не тільки красивою, чистою і акуратною, але і зручною. Наприклад, упаковка для курки повинна бути герметичною і не протікати. Погодьтеся, дуже неприємно брати з полиці мокрий або брудний продукт. Крім того, цей продукт ще потрібно довезти додому.

Таким чином, роль упаковки не можна недооцінювати. Упаковка важлива і це факт!

Результати опитувань показують, що 56% відвідувачів супермаркетів готові платити за упаковку 10% від вартості товару. 14% респондентів розщедрилися на 20% від вартості товару за красиву і зручну упаковку.

Любіть своїх клієнтів і балуйте їх якісною упаковкою!

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner